Darmowe kursy dla bezrobotnych

Dodane Środa, 20 Stycznia 2021, 11:11:10, ID ogłoszenia: 48299
Do negocjacji
Darmowe kursy dla bezrobotnych
Wyświetleń: 59

Opis ogłoszenia

Zapraszamy serdecznie na DARMOWE KURSY dla zarejestrowanych bezrobotnych

Posiadamy w naszej ofercie szeroki wachlarz szkoleń i kursów
Rozwijaj swoją wiedzę na Kursie asystencko-sekretarski - 30 godzin

Program kursu:
• Organizacja i funkcjonowanie biura. Systemy kancelaryjne, instrukcja kancelaryjna, rzeczowy wykaz akt, metody przechowywania i archiwizacji dokumentów
• Funkcjonalny sekretariat. Organizacja swojego stanowiska pracy, zarządzanie czasem
• Obsługa urządzeń biurowych w tym komputera
• Czynności kancelaryjne w sekretariacie
• Rodzaje dokumentów w firmie i ich obieg
• Prowadzenie korespondencji, przygotowywanie pism, prowadzenie rozmów telefonicznych
• Podstawy prawa pracy: umowa o pracę, urlopy, wynagrodzenie, rozwiązanie umowy. Umowy z zakresu prawa cywilnego i handlowego przydatne w pracy asystentki-sekretarki
• Organizacja spotkań służbowych, narad, konferencji, etykieta spotkania biznesowego
• Profesjonalna obsługa klienta a komunikacja interpersonalna. Obsługa cudzoziemców w biurze
• Reprezentacja i wizerunek firmy
• Profesjonalny wizerunek asystentki-sekretarki, dress code. Savoir vivre w biznesie
• Komputer w biurze: Word, Excel, prezentacje w Power Point, obsługa poczty elektronicznej, Internet, notes menadżerski

Każdy absolwent szkolenia otrzyma zaświadczenie MEN oraz certyfikat!

Opis ogłoszenia

Zapraszamy serdecznie na DARMOWE KURSY dla zarejestrowanych bezrobotnych

Posiadamy w naszej ofercie szeroki wachlarz szkoleń i kursów
Rozwijaj swoją wiedzę na Kursie asystencko-sekretarski - 30 godzin

Program kursu:
• Organizacja i funkcjonowanie biura. Systemy kancelaryjne, instrukcja kancelaryjna, rzeczowy wykaz akt, metody przechowywania i archiwizacji dokumentów
• Funkcjonalny sekretariat. Organizacja swojego stanowiska pracy, zarządzanie czasem
• Obsługa urządzeń biurowych w tym komputera
• Czynności kancelaryjne w sekretariacie
• Rodzaje dokumentów w firmie i ich obieg
• Prowadzenie korespondencji, przygotowywanie pism, prowadzenie rozmów telefonicznych
• Podstawy prawa pracy: umowa o pracę, urlopy, wynagrodzenie, rozwiązanie umowy. Umowy z zakresu prawa cywilnego i handlowego przydatne w pracy asystentki-sekretarki
• Organizacja spotkań służbowych, narad, konferencji, etykieta spotkania biznesowego
• Profesjonalna obsługa klienta a komunikacja interpersonalna. Obsługa cudzoziemców w biurze
• Reprezentacja i wizerunek firmy
• Profesjonalny wizerunek asystentki-sekretarki, dress code. Savoir vivre w biznesie
• Komputer w biurze: Word, Excel, prezentacje w Power Point, obsługa poczty elektronicznej, Internet, notes menadżerski

Każdy absolwent szkolenia otrzyma zaświadczenie MEN oraz certyfikat!