Ogłoszenia Finanse, księgowość, prawo


Lokalizacja
Cena
-
Asystent w Dziale Finansowym – praca zdalna.
Asystent w Dziale Finansowym – praca zdalna.

Nasz klient to stabilne, ogólnopolskie przedsiębiorstwo. Zakres działalności pracodawcy obejmuje usługi logistyki magazynowej, dystrybucję krajową i międzynarodową oraz spedycje krajową i międzynarodową, spedycję morską, lotniczą i kolejową. Firma zatrudnia obecnie 900 pracowników w Polsce, a sieć składa się z wielu oddziałów, agencji celnych i magazynów logistycznych. Jeśli szukasz stabilnego zatrudnienia u solidnego pracodawcy oraz cenisz sobie komfort pracy zdalnej to być może Ciebie właśnie szukamy. Dla tego klienta poszukujemy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko: Asystent w Dziale Finansowym – praca zdalna. Podstawowe obowiązki: • Windykacja telefoniczna (dzwonienie do klientów i przypominanie o płatnościach) • aktualizacje baz danych klientów w kwestii danych kontaktowych, • inne zadania wspierające pracę działu zlecone przez przełożonego. Wymagania: • wykształcenie min średnie, • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, • umiejętność obsługi komputera, znajomość programów - MS Office – Word, MS Office – Excel, • odpowiedzialność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, • umiejętność bezkonfliktowej pracy w zespole, • skrupulatność i zaangażowanie w wykonywana pracę. Oferujemy: • umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu, • pracę zdalną, • pracę w stabilnym przedsiębiorstwie i możliwość rozwoju zawodowego. Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca@obpon.pl Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE Pełna treść: https://obpon.pl/article/207291/show.html

Dodano 2021.01.28 12:47

0 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt
Specjalista/-ka ds. płac
Specjalista/-ka ds. płac

Agencja Zatrudnienia LUST HR-Service (nr certyfikatu 13271) zajmuje się rekrutacją i selekcją pracowników na terenie Unii Europejskiej i Szwajcarii. Aktualnie poszukuje dla swojego Klienta z branży IT pracowników na stanowisko: Specjalista/-ka ds. płac Miejsce wykonywania pracy: Budapeszt, Węgry Obowiązki: • naliczanie wynagrodzeń na podstawie przepracowanych godzin, uwzględniając nadgodziny/ premie/ zwolnienia lekarskie, • przygotowywanie i wykonywanie zleceń płatniczych oraz dbanie o terminowość wypłat poprzez ścisłą współpracę z innymi działami, • tworzenie raportów płacowych, • rozwiązywanie problemów oraz udzielanie odpowiedzi w kwestiach, dotyczących wynagrodzeń. Wymagania: • język polski i angielski na poziomie biznesowym, • chęć relokacji do Budapesztu, • wykształcenie kierunkowe, tj: stopień magistra z zarządzania zasobami ludzkimi/ ekonomii/ finansów/ psychologii lub certyfikat, potwierdzający ukończenie kursu jako specjalista ds. płac, • mile widziana znajomość programów: Workday, Peoplesoft, SAP itp., • minimum 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, • umiejętność tworzenia list płac, naliczania wynagrodzeń, • znajomość wymogów podatkowych i płacowych, • dyspozycyjność, • bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Power Point). Oferujemy: • atrakcyjne wynagrodzenie, • pracę dla Firmy o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym, • pomoc przy relokacji, • doszkalające kursy językowe, • pracę w międzynarodowym środowisku, • stabilne warunki zatrudnienia, • liczne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, • pakiet benefitów, • karta multisport, bony do kawiarni, • przejrzystą ścieżka kariery. Aplikacje w języku polskim prosimy przesyłać na adres mailowy: rekrutacja@lusthr.pl w tytule maila prosimy wpisać: Specjalista/ - ka ds. płac 535 025 804 535 025 856 Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w dokumencie CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach do LUST HR-Service Agencja Zatrudnienia z siedzibą w Rzeszowie Pl. Jana Kilińskiego 2, zarówno na potrzeby prowadzonej rekrutacji jak również po jej zakończeniu. Jednocześnie wyrażam zgodę na pozostawienie przekazanych dokumentów związanych z rekrutacją przez LUST HR-Service Agencja Zatrudnienia oraz na przetwarzanie moich danych osobowych w celu tworzenia i prowadzenia elektronicznej bazy danych, co umożliwi wykorzystanie moich danych osobowych w kolejnych procesach rekrutacyjnych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r., poz. 2135). Swoje dane podaję dobrowolnie, wiem o prawie do ich dostępu i poprawiania. Zostałem/-am poinformowany/-a, że administratorem moich danych osobowych jest LUST HR-Service Agencja Zatrudnienia z siedzibą w Rzeszowie, Pl. Jana Kilińskiego 2. Wyrażam zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym spółkom zależnym i powiązanym z LUST HR – Service Agencja Zatrudnienia w rozumieniu przepisów Kodeksu spółek handlowych oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacyjnymi.” razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie W razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie rekrutacji ma Pani/Pan prawo złożyć żądanie usunięcia Pani/Pana danych osobowych, które spowoduje niezwłoczne usunięcie ich. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesyłać na adres: biuro@lusthr.pl

Dodano 2020.01.23 11:07

0 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt
Specjalista/-ka ds. HR
Specjalista/-ka ds. HR

Agencja Zatrudnienia LUST HR-Service (nr certyfikatu 13271) zajmuje się rekrutacją i selekcją pracowników na terenie Unii Europejskiej i Szwajcarii. Aktualnie poszukuje dla swojego Klienta z branży IT pracowników na stanowisko: Specjalista/-ka ds. HR Miejsce wykonywania pracy: Budapeszt, Węgry Obowiązki: • planowanie budżetu pracowniczego i zarządzanie nim, • publikowanie ogłoszeń o pracę, • przeprowadzanie procesów selekcji i rekrutacji pracowników, • przechowywanie i kontrola danych osób zatrudnionych, • tworzenie raportów płac, • obliczanie wysokości wynagrodzeń, przetwarzanie danych, dotyczących zwrotów kosztów dla pracowników, • kontrola bieżących kwestii zatrudnionych, np. badania okresowe, zapomogi, odprawy, • przeprowadzanie ocen okresowych pracowników. Wymagania: • język polski i angielski na poziomie biznesowym, • chęć relokacji do Budapesztu, • wykształcenie kierunkowe, • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne: zarówno w mowie, jak i w piśmie, • umiejętność prowadzenia dokumentacji pracowniczej, • mile widziana znajomość programu SAP i innych programów używanych w działach HR. • skrupulatność, terminowość, • bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Power Point). Oferujemy: • atrakcyjne wynagrodzenie, • pracę dla Firmy o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym, • pomoc przy relokacji, • doszkalające kursy językowe, • pracę w międzynarodowym środowisku, • stabilne warunki zatrudnienia, • liczne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, • pakiet benefitów • karta multisport, bony do kawiarni, • przejrzystą ścieżka kariery. Aplikacje w języku polskim prosimy przesyłać na adres mailowy: rekrutacja@lusthr.pl w tytule maila proszę wpisać: Specjalista/ - ka ds. HR 535 025 804 535 025 856 Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w dokumencie CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach do LUST HR-Service Agencja Zatrudnienia z siedzibą w Rzeszowie Pl. Jana Kilińskiego 2, zarówno na potrzeby prowadzonej rekrutacji jak również po jej zakończeniu. Jednocześnie wyrażam zgodę na pozostawienie przekazanych dokumentów związanych z rekrutacją przez LUST HR-Service Agencja Zatrudnienia oraz na przetwarzanie moich danych osobowych w celu tworzenia i prowadzenia elektronicznej bazy danych, co umożliwi wykorzystanie moich danych osobowych w kolejnych procesach rekrutacyjnych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r., poz. 2135). Swoje dane podaję dobrowolnie, wiem o prawie do ich dostępu i poprawiania. Zostałem/-am poinformowany/-a, że administratorem moich danych osobowych jest LUST HR-Service Agencja Zatrudnienia z siedzibą w Rzeszowie, Pl. Jana Kilińskiego 2. Wyrażam zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym spółkom zależnym i powiązanym z LUST HR – Service Agencja Zatrudnienia w rozumieniu przepisów Kodeksu spółek handlowych oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacyjnymi.” razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie W razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie rekrutacji ma Pani/Pan prawo złożyć żądanie usunięcia Pani/Pana danych osobowych, które spowoduje niezwłoczne usunięcie ich. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesyłać na adres: biuro@lusthr.pl

Dodano 2020.01.22 13:57

0 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt
Konsultant Lider
Konsultant Lider

Spółka Euro Providus jest firmą finansową, która od 12 lat świadczy profesjonalne usługi na rynku pożyczek gotówkowych, poszukuje: Konsultant Lider Miejsce pracy: Bytom, Pyskowice. Zadania: Koordynacja działań sprzedażowych i marketingowych prowadzonych w ramach grupy sprzedażowej Rekrutacja i zatrudnianie personelu, szkolenia wdrożeniowe itp. Bieżąca współpraca z pracownikami i konsultantami przypisanymi do zarządzanej placówki Zarządzanie personelem zatrudnionym w przypisanej grupie Konsultantów Realizacja celów sprzedażowych Dbałość o wysoki poziom standardów obsługi Klienta zgodny z polityką i procedurami Spółki Wymagania: Mile widziane doświadczenie w koordynowaniu pracy grupą konsultantów/doradców klienta Mile widziane doświadczenie w rekrutacji pracowników Wysoko rozwinięte umiejętności pracy w zespole Wysokie umiejętności związane z komunikacją, zwłaszcza przekazywaniem wiedzy Obowiązkowość i sumienność Prawo jazdy kat. B Mile widziane posiadanie zespołu sprzedażowego z doświadczeniem w sprzedaży pożyczek Oferujemy: Bardzo interesującą pracę w rozwijających się strukturach firmy finansowej Szkolenia doskonalące wiedzę praktyczną Możliwości rozwoju zawodowego w ramach Spółki Euro Providus. Atrakcyjny system wynagradzania, premie uzależnione od osiąganych wyników Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon komórkowy) Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania. Klauzula informacyjna Zgodnie z obowiązującym od dnia 25 maja 2018r. Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Euro Providus SA z siedzibą w Częstochowie, ul. Racławicka 22, jako administrator danych osobowych, informuję Pana/ Panią, iż: Administratorem danych osobowych jest Euro Providus SA z siedzibą w Częstochowie, ul. Racławicka 22; podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu przeprowadzenia rekrutacji na aplikowane stanowisko konsultanta finansowego / konsultanta lidera; niepodanie danych uniemożliwi udział w rekrutacji; U administratora danych osobowych wyznaczony jest inspektor ochrony danych z którym można się skontaktować poprzez email: rodo europrovidus.home.pl lub pisemnie na adres ul. Racławicka 22, 42-200 Częstochowa. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych; Posiada Pan/Pani prawo zgłoszenia sprzeciwu: co do przetwarzania danych osobowych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania; Podane dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji – art. 6 ust 1 b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych lub/i na podstawie art. 6 ust 1 pkt a RODO w celu przetwarzania danych kontaktowych lub/i przyszłych rekrutacji na podstawie zgody na przetwarzanie w określonym w zgodzie celu; Administrator nie zamierza przekazywać Twoich danych osobowych innym odbiorcom. Dane osobowe będą przechowywane przez następujący okres czasu: przez okres prowadzenia rekrutacji na dane stanowisko i zostaną usunięte nie później niż w ciągu 2 miesięcy od zakończenia rekrutacji; w zakresie wyrażenia zgody nie dłużej niż przez rok na potrzeby przyszłych rekrutacji; Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.

Dodano 2019.09.26 15:27

3000 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt
Kierownik Zespołu Sprzedażowego
Kierownik Zespołu Sprzedażowego

ZADANIA OSOBY NA TYM STANOWISKU: • samodzielne kreowanie zespołu, swoboda w doborze przedstawicieli; • rekrutacja i wdrożenie do pracy nowych osób; • zarządzanie grupą konsultantów; • utrzymanie wysokiego poziomu motywacji członków zespołu; • prowadzenie szkoleń w ramach zespołu; • wsparcie merytoryczne. POSZUKUJEMY OSÓB: • mających łatwość w nawiązywaniu kontaktów; • posiadających wykształcenie min. średnie; • przedsiębiorczych; • ceniących sobie samodzielność i aktywne podejście do powierzonych zadań. PROPONUJEMY: • możliwość pracy wśród doświadczonej kadry; • ciekawe szkolenia rozwojowe; • wysoki i stabilny dochód; • zabezpieczenie na lata, dzięki budowaniu dochodu pasywnego; • dodatkowe benefity (karta multisport, program emerytalny, ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna); • przejrzystą ścieżkę kariery; • wsparcie na każdym etapie pracy. KONTAKT: kierownik_sprzedazy1@interia.pl

Dodano 2018.11.25 11:25

0 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt
Współpraca agencyjna dla pośredników kredytowych
Współpraca agencyjna dla pośredników kredytowych

CITIHAUS oferuje współpracę agencyjną dla pośredników kredytowych 
Na terenie całej Polski poszukujemy: 
- aktywnych sprzedawców produktów finansowych, - pośredników i doradców kredytowych oraz hipotecznych, - doradców finansowych, inwestycyjnych i biznesowych, - pośredników nieruchomości, - innych podmiotów z branży finansowej, Produkty, które oferujemy to: - pożyczki na oddłużenie nieruchomości, - finansowanie spłaty hipotek, - oddłużanie osób fizycznych, - wstrzymanie egzekucji i licytacji komorniczych, - wyceny i opinie nieruchomości, 
Prosimy o kontakt: 571-360-354 E-mail: ewelina.swietek@citihaus.pl www.citihaus.pl

Dodano 2018.04.05 14:13

0 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt
Optima Sp. z o.o. poszukuje osób do windykacji terenowej.
Optima Sp. z o.o. poszukuje osób do windykacj...

Optima Sp. z o.o. poszukuje osób do windykacji terenowej. Dołącz do naszego zespołu! Mamy dla Ciebie: - atrakcyjną prowizję od kwoty odebranej od klienta - elastyczny czas pracy - umowę zlecenie - szkolenie wdrożeniowe przygotowujące do pracy - telefon komórkowy bez limitu rozmów Twoja rola to: - odbiór należności oraz negocjacje spłaty zobowiązań z naszymi klientami - zawieranie ugód z klientem - bieżące raportowanie działań w aplikacji mobilnej - aktualizacja danych teleadresowych klienta Szukamy osób z województwa śląskiego, małopolskiego i podkarpackiego. Jeśli więc szukasz dodatkowego źródła dochodów i posiadasz doświadczenie w terenowej obsłudze klienta to aplikuj załączając swoje CV!

Dodano 2017.12.13 13:40

0 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt
Przedstawiciel handlowy
Przedstawiciel handlowy

Międzynarodowa firma zajmująca się udzielaniem pożyczek długoterminowych zatrudni przedstawicieli handlowych. Możliwe miejsca pracy: Bytom; Radzionków; Piekary Śląskie; Tarnowskie Góry Wymagania: • wykształcenie minimum średnie • łatwość w nawiązywaniu kontaktów • umiejętność zarządzania czasem i dobra organizacja pracy • konsekwencji w realizacji celów • mile widziane doświadczenie na stanowisku przedstawiciela handlowego i/lub w obsłudze klienta Oferujemy: • atrakcyjne warunki wynagrodzenia • stanowisko w firmie o ugruntowanej pozycji na światowym rynku • cykliczne szkolenia (teoria i praktyka) • niezbędne narzędzia pracy Aplikację zawierające CV ze zdjęciem prosimy przesyłać w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie. Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).” Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

Dodano 2017.03.02 14:53

2400 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt
Przyjmiemy przedstawicieli Kancelarii Prawniczej - cały kraj!
Przyjmiemy przedstawicieli Kancelarii Prawnic...

Przyjmiemy przedstawicieli Kancelarii Prawniczej z terenu całego kraju. Wymagane doświadczenie w na podobnym stanowisku w tej lub innej branży. Kancelaria z doświadczeniem 17 letnim. Adwokaci i Radcowie Prawni to zespół ogólnopolski realizujący sprawy z wszystkich dziedzin i specjalności prawniczych. Nie tylko windykacja i odszkodowania, prowizje min. 20% do 70% z uzyskanych wynagrodzeń. W naszej ofercie są m.in.: sprawy karne, cywilne, administracyjne czy rodzinne - np. restrukturyzacja zadłużeń, ugody z wierzycielami, wstrzymywanie licytacji, egzekucji, z umorzeniem części długów. Pełna oferta. CV wraz z listem motywacyjnym prosimy kierować na adres e-mail: adwokaci@interia.eu tel. 508 281 923, http://www.strona.lexoptimum.nazwa.pl/

Dodano 2017.01.18 11:22

0 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt
Analityk ds. operacji magazynowych
Analityk ds. operacji magazynowych

Miejsce wykonywanej pracy: Chorzów (śląskie) Nr referencyjny: AWMS/CHRZ/jobs.pl Opis stanowiska: Analiza indeksów w celu optymalizacji planowania miejsca składowania towaru w magazynie wysokiego składu. Ścisła współpraca z Kierownikiem magazynu w celu zapewnienia analitycznego wsparcia w zarządzaniu ruchem produktów w magazynie (WMS). Przygotowywanie analiz i raportów pomagających usprawnić efektywne wydawanie towaru z magazynu. Tworzenie mechanizmów automatycznego pozycjonowania miejsc składowania. Wymagania: Umiejętność analitycznego myślenia, analizowania procesów i tworzenia usprawnień. Zaawansowana znajomość programu MS Excel, szczególnie pod kątem analizy oraz obróbki złożonych danych. Wykształcenie wyższe - matematyczne, informatyczne (bądź pokrewne). Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych ze wsparciem analitycznym magazynu. Firma oferuje: Pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku, na stanowisku dającym realny wpływ na funkcjonowanie firmy. Zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę. Atrakcyjne wynagrodzenie. Niezbędne narzędzia pracy. CV proszę wysłać na adres mailowy: rekrutacje@hr.pl

Dodano 2016.12.05 12:14

0 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt
Specjalista ds. Księgowości (język niemiecki) m/k
Specjalista ds. Księgowości (język niemiecki)...

Specjalista ds. Księgowości (język niemiecki) m/k Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza Nr Ref.: SKJN/09/2016 Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji z branży przemysłowej, poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko: Starszy Specjalista ds. Księgowości (język niemiecki) m/k Twoje codzienne obowiązki będą polegały na: • Realizacja czynności związanych z zamknięciem okresu • Weryfikacja poprawności operacji księgowych • Uzgadnianie sald prowadzonych kont/sald bankowych • Weryfikacja płatności faktur sprzedażowych • Weryfikacja oraz księgowanie wynagrodzeń • Przygotowanie sprawozdań finansowych • Znajomość systemu SAP • Przygotowywanie raportów dla lidera działu oraz dla Klienta • Koordynowanie działań w ramach procesów księgowych Od Ciebie oczekujemy: • Wykształcenie wyższe (kierunek: rachunkowość /finanse lub pokrewny) • Min. 2 lata doświadczenia w dziale księgowości • Dobra znajomość j. niemieckiego (min. B2) (warunek konieczny) • Komunikatywna znajomość j. angielskiego (B1) Korzyści: • Atrakcyjne i konkurencyjne rynkowo wynagrodzenie • Stabilne zatrudnienie (pełny etat, praca w godzinach biurowych) • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku • Różnorodne szkolenia (w tym językowe) • Dofinansowanie do posiłków • Pakiet socjalny: karta Multisport • Prywatna opieka medyczna • Ubezpieczenie grupowe Aplikuj: rekrutacja@wincklerpersonal.pl lub zadzwoń: 608 708 234 Osoby zainteresowane ofertą, prosimy o wypełnienie formularza aplikacyjnego, dostępnego pod linkiem: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=3e63a39d16b247d29571d798b99ce7cd Dziękujemy za złożone aplikacje. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami.  Certyfikat KRAZ nr 11630

Dodano 2016.10.05 11:26

0 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt
Doradca Pożyczkowy - Praca w domu
Doradca Pożyczkowy - Praca w domu

Co oferujemy ? - Pakiet Szkoleń Produktowych - Pakiet Materiałów Marketingowych ( Ulotki, Plakaty, Zrywki) - Atrakcyjne wynagrodzenie Adekwatne do zaangażowania i wkładu. - Programy Motywujące - Nagrody dla Najlepszych Pośredników - Możliwość zatrudnienia Na umowie cywilno-prawnej po upływie 3 miesięcy . Kogo szukamy ? - Osoby powyżej 18 roku życia - Osoby zmotywowania do działania - Osoby Komunikatywne - Doświadczenie - Nie jest wymagane ! - Wykształcenie - min. średnie Osoby zainteresowane Proszę o wysłanie CV

Dodano 2016.08.15 21:12

3000 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt
Doradca Klienta Euro Bank S.A.
Doradca Klienta Euro Bank S.A.

Witajcie, poszukujemy kandydatów na stanowisko Doradcy Klienta w naszym oddziale w Bytomiu. Jeżeli jesteś osobą otwartą na wyzwania, łatwo nawiązujesz kontakty z innymi ludźmi i lubisz uczyć się nowych rzeczy – jest to praca dla Ciebie! Zadania: • sprzedaż produktów bankowych • realizacja indywidualnych planów sprzedaży • prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów (telemarketing, spotkania z klientami) • wstępna weryfikacja wniosków kredytowych Wymagania: • doświadczenie na stanowisku związanym ze sprzedażą usług • mile widziane doświadczenie w telemarketingu lub doradztwie finansowym • dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel) • wysokie zdolności komunikacyjne • nastawienie na budowanie pozytywnych relacji z klientami • wiedza na temat produktów bankowych będzie dodatkowym atutem Oferujemy: • pracę na pełen etat na podstawie umowy o pracę w oddziale bankowym • stałe wynagrodzenie uzupełniane atrakcyjnym systemem premiowym • przejrzystą ścieżkę rozwoju zawodowego w strukturach Departamentu Sprzedaży • prywatną, bezpłatną opiekę medyczną • profesjonalne, bezpłatne szkolenia Zainteresowane ofertą osoby zapraszamy do przesłania aktualnego CV poprzez stronę internetową eurobank.pl -> zakładka "Kariera" Lub za pomocą poniższego formularza aplikacyjnego: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=1a556083563a439d9d0455fe83eb37ef Pozdrawiamy! Zespół Rekrutacji

Dodano 2016.07.21 16:06

0 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt
Zdalny księgowy poszukiwany
Zdalny księgowy poszukiwany

inFakt Sp. z o.o. od 2008 r. zmienia rynek usług księgowych. Obsługujemy jednoosobowych przedsiębiorców z całej Polski. Szukamy partnera zajmującego się obsługą księgową Najważniejsze: Otwierasz swój biznes/ Masz już swoją działalność i chcesz ją rozwinąć Będziesz: obsługiwał swoich Klientów - kontaktował się z nimi w sposób proaktywny (telefonicznie i e-mailowo), księgował przedsiębiorców rozliczających się na KPiR(nie obsługujemy spółek cywilnych, jawnych, z o.o.), przygotowywał deklaracje ZUS i podatkowe, rzetelnie kontaktował się z US i ZUS. Jesteś: doświadczony w prowadzeniu księgowości (KPiR), odpowiedzialny i zaangażowany w to co robisz, otwarty na budowanie pozytywnych relacji z klientem, samodzielny, świetnie organizujesz swój czas. Dla Ciebie: gotowa baza przedsiębiorców, która powiększy grono Twoich Klientów, bezpłatny dostęp do programu księgowego inFakt oraz platform pomocniczych, bezpłatny dostęp do specjalnego systemu ułatwiającego księgowanie, system wdrożeniowo szkoleniowy online, kontakt z bardzo dużą ilością ciekawych przypadków w firmach z różnych branż, wsparcie merytoryczne i techniczne ze strony naszych Ekspertów, współtworzenie dynamicznie rozwijającej się firmy (obecnie ponad 70 osób). Jeśli masz ochotę uczestniczyć w budowaniu księgowości, która niedługo będzie standardem wyznaczanym przez inFakt.pl, to wyslij nam swojej CV, klikając w poniższy link: https://www.infakt.pl/praca/zdalny-sympatyczny-ksiegowy

Dodano 2016.02.17 11:30

0 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt
Broker – Zarabiaj na tym, że ktoś wymienia walutę
Broker – Zarabiaj na tym, że ktoś wymienia wa...

Jeśli pracujesz w branży finansowej (bank, pożyczki, chwilówki, doradztwo finansowe, ubezpieczenia) rozszerz swój portfel rekomendacji o kantor internetowy. Codziennie na swojej zawodowej drodze spotykasz osoby, które przeprowadzają transakcje walutowe - spłacają kredyt, jadą na zagraniczne wakacje lub handlują z zagranicznymi klientami). Twoja praca to wskazanie im internetowego kantoru jako miejsca,gdzie mogą zakupić taniej dowolną ilość waluty. Podczas rejestracji podają Ciebie jako osobę polecającą.Nie wykonujesz żadnej dodatkowej pracy, a uzyskujesz dochód pasywny w postaci prowizji od każdej transakcji osoby poleconej przez Ciebie - teraz i w przyszłości. więcej informacji znajdziesz na stronie zarabiaj.cashbroker.com

Dodano 2015.04.17 14:08

1 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt
Informatycy wciąż poszukiwani!
Informatycy wciąż poszukiwani!

Informatyka! Zawód ciągle w czołówce! 0zł m-c ZACZNIJ ZIMĄ! Technik Informatyk-zmień zawód w 2 lata ZACZNIJ teraz 0zł/m-c ŻAK TARNOWSKIE GÓRY TECHNIK INFORMATYK-nauka 2 lata Już teraz masz okazję uzupełnić wykształcenie na kierunku Technik Informatyki. Szkoła ŻAK to: • Nauka 0zł/m-c • Zajęcia w trybie zaocznym • Legitymacja uprawniająca do zniżek • Życzliwy sekretariat i nauczyciele • Bezpłatne zaświadczenia do ZUS, KRUS, UP, MOPS, GOPS • Zniżki u naszych Partnerów w całej Polsce • Nie wymagamy matury- wystarczy świadectwo ukończenia szkoły średniej Absolwent szkoły kształcącej w zawodzie technik informatyk jest przygotowany do wykonywania następujących zadań zawodowych: 1) montowania oraz eksploatacji komputera i urządzeń peryferyjnych; 2) projektowania i wykonywania lokalnych sieci komputerowych, administrowania tymi sieciami; 3) projektowania baz danych i administrowania bazami danych; 4) tworzenia stron www i aplikacji internetowych, administrowania tymi stronami i aplikacjami. (inne proponowane kierunki Technik BHP, Technik Rachunkowości, Technik Administracji, Asystent Osoby Niepełnosprawnej, Florysta, Opiekun w domu Pomocy Społecznej, Opiekunka Środowiskowa, Liceum Ogólnokształcące, Gimnazjum dla Dorosłych) Sprawdź nas i zarezerwuj miejsce przez naszą stronę Internetową Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK", Tarnowskie Góry, ul. Sobieskiego 1 322853410

Dodano 2015.01.20 14:09

0 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt