Ogłoszenia Obsługa klienta


Lokalizacja
Cena
-
NIEMCY CUKIERNIK/ PIEKARZ
NIEMCY CUKIERNIK/ PIEKARZ

Niemiecka piekarnia BachBäcker poszukuje pracowników na stanowisko Cukiernik/Piekarz Prosimy o podanie stanowiska i nr referencyjnego w tytule wiadomości. Numer referencyjny: 1034 Miejsce pracy: Bachstraße 5, 61250 Usingen Data rozpoczęcia pracy: od zaraz Wymagania: - komunikatywna znajomość j. niemieckiego - doświadczenie w pracy na tym stanowisku - wykształcenie kierunkowe - sumienność i dokładność - umiejętność pracy w zespole Oferujemy: - umowę o pracę z niemieckim pracodawcą, na niemieckich warunkach - WYNAGRODZENIE: do ustalenia z pracodawcą - zapewnione dodatki do wynagrodzenia (dod. za prace w nocy 25%) - zakwaterowanie zapewnione przez pracodawcę (koszt: 250 € mies.) - praca w systemie zmianowym - wsparcie naszych konsultantów w koordynowaniu zatrudnienia Aplikacje prosimy kierować na adres: info@gastamo.pl Prosimy o umieszczanie w aplikacji obowiązującej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych. Jesteśmy do państwa dyspozycji pod nr tel.: 14 635 15 20

Dodano 2021.06.10 09:14

0 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt
NIEMCY CUKIERNIK/ PIEKARZ
NIEMCY CUKIERNIK/ PIEKARZ

Niemiecka piekarnia BachBäcker poszukuje pracowników na stanowisko Cukiernik/Piekarz Prosimy o podanie stanowiska i nr referencyjnego w tytule wiadomości. Numer referencyjny: 1034 Miejsce pracy: Bachstraße 5, 61250 Usingen Data rozpoczęcia pracy: od zaraz Wymagania: - komunikatywna znajomość j. niemieckiego - doświadczenie w pracy na tym stanowisku - wykształcenie kierunkowe - sumienność i dokładność - umiejętność pracy w zespole Oferujemy: - umowę o pracę z niemieckim pracodawcą, na niemieckich warunkach - WYNAGRODZENIE: do ustalenia z pracodawcą - zapewnione dodatki do wynagrodzenia (dod. za prace w nocy 25%) - zakwaterowanie zapewnione przez pracodawcę (koszt: 250 € mies.) - praca w systemie zmianowym - wsparcie naszych konsultantów w koordynowaniu zatrudnienia Aplikacje prosimy kierować na adres: info@gastamo.pl Prosimy o umieszczanie w aplikacji obowiązującej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych. Jesteśmy do państwa dyspozycji pod nr tel.: 14 635 15 20

Dodano 2021.06.10 08:29

0 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt
Czy chcesz zarabiać ASTRONOMICZNE PIENIĄDZE ?
Czy chcesz zarabiać ASTRONOMICZNE PIENIĄDZE ?

Szukamy do naszego Projektu osób nieszablonowych, z wizją siebie za 20-30 lat, gotowych do nauki nowych umiejętności oraz potrafiących mądrze pracować. Nie interesuje nas to, ile znasz języków obcych, ani ile masz lat doświadczenia zawodowego. Twoje wykształcenie także nie jest istotne... Liczy się tylko to czy jesteś PRACOWITY i OTWARTY na nową wiedzę. Nie przesyłaj nam swojego CV, a jedynie w tytule wiadomości: „TAK”. Praca w 100% on-line, bez sprzedawania, bez inwestowania własnych pieniędzy.

Dodano 2021.03.20 09:36

9000 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt
SPRZEDAWCA TELEFONICZNY POSZUKIWANY!
SPRZEDAWCA TELEFONICZNY POSZUKIWANY!

Jesteś urodzonym SPRZEDAWCĄ? Chcesz dobrze zarabiać i osiągać NAPRAWDĘ wysokie prowizje? Zapoznaj się z naszą propozycją współpracy i dołącz Grupa ContactHouse.pl Sp. z o.o. już dziś! Grupa ContactHouse poszukuje doświadczonych i skutecznych sprzedawców z osiągnięciami do różnych sprzedażowych projektów telemarketingowych, w tym zwłaszcza projektów: -bankowych -kredytów i pożyczek -ubezpieczeniowych -prawnych -telekomunikacyjnych -HR i rekrutacji -branży energetycznej -fotowoltaicznych -dofinansowania projektów unijnych -organizacji szkoleń specjalistycznych językowych Idealny Kandydat: -posiada doświadczenie w sprzedaży (bezpośredniej, telefonicznej) - im dłuższe tym, lepsze -jest nastawiony na wynik oraz wysokie prowizje -jest odpowiedzialny cechuje go duża motywacja do pracy szybko przyswaja wiedzę Zapewniamy: -współpracę w oparciu o umowę o pracę/zlecenie/B2B - w zależności od preferencji -wysokie zarobki, w zależności od projektu nawet 10 tys. netto na miesiąc -elastyczne godziny pracy, możliwość dopasowania grafiku w zależności od potrzeb możliwość pracy całkowicie zdalnej (home office, praca w domu) LUB pracy stacjonarnej w jednym z naszych biur w Polsce. Mamy siedziby w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku i Poznaniu -szkolenia wdrażające do pracy -ciągłe szkolenia i rozwijanie umiejętności sprzedażowych -partnerską atmosferę współpracy wysokiej jakości -niezbędny sprzęt do pracy -prywatne ubezpieczenie medyczne -dodatkowe benefity (dofinansowanie do nauki języka, dojazdów do pracy, relokacji) Zainteresowany/a? Wyślij do nas swoje CV lub napisz kilka słów o sobie - co Cię interesuje, jaki projekt jest stworzony dla Ciebie, w jaki sposób chciałbyś z nami współpracować. Czekamy! Chętnie zatrudniamy osoby z doświadczeniem również na agresywnych projektach sprzedażowych! PS Nie zapomnij dołączyć klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji! Do usłyszenia!

Dodano 2021.01.13 10:34

10000 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt
Specjalista ds E-Marketingu
Specjalista ds E-Marketingu

Boisz się o swoją aktualną pracę? A może szukasz dodatkowego dochodu? Jeżeli jesteś osobą pracowitą i otwartą na nauczenie się nowych kompetencji w dziedzinie marketingu on-line to prześlij swoje zgłoszenie na: finansenaluzie@gmail.com Praca w 100% on-line, zapewniam profesjonalne przeszkolenie. Proponuję współpracę z firmą, która istnieje na rynku od 1972 roku i jest liderem w branży WELLNESS na świecie.

Dodano 2020.11.20 09:59

5000 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt
Kancelaria POMOC dla FRANKOWICZÓW - Zatrudni Operatywnych
Kancelaria POMOC dla FRANKOWICZÓW - Zatrudni ...

Kancelaria Prawna specjalizująca się w dochodzeniu roszczeń odszkodowawczych dla osób poszkodowanych przez BANKI poszukuje OSÓB OPERATYWNYCH, poprzez których pragniemy dotrzeć do OGROMNEGO GRONA FRANKOWICZÓW zarówno tych którzy wciąż spłacają swoje KREDYTY we FRANKACH SZWAJCARSKICH, jak i tych którzy już je spłacili. W Polsce zostało udzielonych ponad 1,5 miliona KREDYTÓW we FRANKU SZWAJCARSKIM!!! A większość z tych KREDYTÓW posiada klauzule tzw. ABUZYWNE czyli NIEDOZWOLONE, ZAKAZANE, NIEZGODNE Z PRZEPISAMI PRAWA. Nasza Kancelaria BEZPŁATNIE ANALIZUJE umowy kredytowe. Jeżeli w UMOWIE KREDYTOWEJ są ZAPISY NIEDOZWOLONE PRZEZ PRAWO, poinformujemy KREDYTOBIORCĘ-FRANKOWICZA: - o kwocie nadpłaconych pieniędzy, które bank musi zwrócić KREDYTOBIORCY - o kwocie o jaką zmniejszy się kapitał kredytu do spłaty (a może zmniejszyć się nawet o około 50 %) - o wysokości nowej raty kredytowej (która w przybliżeniu powinna wrócić do poziomu z dnia wzięcia kredytu) Jeżeli KREDYTOBIORCA zdecyduje się na pomoc naszej KANCELARII, to po podpisaniu stosownych pełnomocnictw zajmiemy się dochodzeniem w/w roszczeń, łącznie z reprezentowaniem KREDYTOBIORCY w sporze przed SĄDEM. Poprzez to ogłoszenie szukamy OSÓB OPERATYWNYCH, potrafiących dotrzeć do KREDYTOBIORCÓW-FRANKOWYCH. Od kandydatów nie wymagamy ani wykształcenia prawniczego, ani specjalistycznej wiedzy, ani doświadczenia, bo najważniejsze są dla nas dobre chęci, zaangażowanie, uczciwość, oraz odrobina kreatywność. ZAPRASZAMY DO KONTAKTU I PRACY: 794 404 234

Dodano 2020.04.04 00:28

0 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt
Zdalny/-a rekruter/-ka
Zdalny/-a rekruter/-ka

Agencja Zatrudnienia LUST HR-Service (nr certyfikatu 13271) zajmuje się rekrutacją i selekcją pracowników na terenie Unii Europejskiej. Aktualnie poszukuje osób na stanowisko: Zdalny/-a rekruter/-ka Obowiązki: • aktywne pozyskiwanie kandydatów, • prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, • sporządzanie profili zawodowych. Wymagania: • samodzielność, dobra organizacja pracy, • doświadczenie w dziale rekrutacji, • kreatywność, • znajomość języka niemieckiego mile widziana (niewymagana), • umiejętność pracy pod presją czasu, • silna motywacja do realizacji wyznaczonego celu. Oferujemy: • możliwość pracy zdalnej, bez wychodzenia z domu, • elastyczny czas pracy, • możliwość rozwoju zawodowego, • wynagrodzenie uzależnione od efektów, • dużą swobodę działania. Aplikacje prosimy przesyłać na adres mailowy: biuro@lusthr.pl w tytule maila proszę wpisać Zdalny rekruter + 48 535 025 804 Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w dokumencie CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach do LUST HR-Service Agencja Zatrudnienia z siedzibą w Rzeszowie Pl. Jana Kilińskiego 2, zarówno na potrzeby prowadzonej rekrutacji jak również po jej zakończeniu. Jednocześnie wyrażam zgodę na pozostawienie przekazanych dokumentów związanych z rekrutacją przez LUST HR-Service Agencja Zatrudnienia oraz na przetwarzanie moich danych osobowych w celu tworzenia i prowadzenia elektronicznej bazy danych, co umożliwi wykorzystanie moich danych osobowych w kolejnych procesach rekrutacyjnych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r., poz. 2135). Swoje dane podaję dobrowolnie, wiem o prawie do ich dostępu i poprawiania. Zostałem/-am poinformowany/-a, że administratorem moich danych osobowych jest LUST HR-Service Agencja Zatrudnienia z siedzibą w Rzeszowie, Pl. Jana Kilińskiego 2. Wyrażam zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym spółkom zależnym i powiązanym z LUST HR – Service Agencja Zatrudnienia w rozumieniu przepisów Kodeksu spółek handlowych oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacyjnymi.” razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie W razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie rekrutacji ma Pani/Pan prawo złożyć żądanie usunięcia Pani/Pana danych osobowych, które spowoduje niezwłoczne usunięcie ich. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesyłać na adres: biuro@lusthr.pl

Dodano 2020.02.18 13:48

0 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt
Przedstawiciel handlowy ds. usług HR
Przedstawiciel handlowy ds. usług HR

Agencja Zatrudnienia LUST HR-International (nr certyfikatu 23242) w związku z dynamicznym rozwojem, poszukuje do swojej siedziby w Rzeszowie kandydatów /-ek na stanowisko: Przedstawiciel Handlowy ds. usług HR Miejsce wykonywania pracy : Polska – praca zdalna Obowiązki: • Realizacja celów sprzedażowych i polityki handlowej Firmy • Telefoniczne i bezpośrednie pozyskiwanie Klientów • Kontakt i opieka nad powierzonymi Klientami • Sprzedaż produktów oferowanych przez agencję zatrudnienia, realizacja zamówień • Budowa długofalowych relacji biznesowych z Klientami • Przygotowywanie ofert handlowych • Prowadzenie rozmów i negocjacji Wymagania: • Doświadczenie zawodowe na pokrewnym stanowisku • Doświadczenie w kontaktach handlowych • Wykształcenie min. średnie • Biegła obsługa komputera i pakietu MS Office • Zaangażowanie w realizacje powierzonych celów i zadań • Komunikatywność, dobra dykcja oraz wysoka kultura osobista • Samodzielność, kreatywność, odporność na stres • Prawo jazdy kat. B Oferujemy: • Możliwość rozwoju i awansu zawodowego • Wynagrodzenie uzależnione od wyników • Niezbędne narzędzia pracy • Możliwość elastycznego systemu pracy • Szkolenia wewnętrzne Aplikacje prosimy przesyłać pod adres e-mail: biuro@lusthr.pl W tytule proszę wpisać nazwę stanowiska. tel.535 025 804 Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”

Dodano 2020.02.07 10:24

0 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt
Key Account Manager
Key Account Manager

Tytuł stanowiska: Key Account Manager Lokalizacja: Śląsk (centrala w Świętochłowicach) Praca od poniedziałku do piątku. Zadania: 1) Pozyskiwanie i obsługa kluczowych klientów: -analiza rynku pod kątem potencjalnych możliwości współpracy -przygotowywanie ofert i prezentacji handlowych -prowadzenie negocjacji cenowych -koordynacja projektów sprzedażowych 2) Przygotowywanie oraz udział w targach branżowych 3) Przygotowywanie raportów oraz zestawień 4) Zadania Projekt Managera, m.in.: -rozwijanie i poszerzanie otwartej działalności -zarządzanie projektami -kierowanie zespołem pracowników Wymagania: -min. 2 lat doświadczenia w obsłudze klienta i kierowaniu zespołem -prawo jazdy kat. B -znajomość języka niemieckiego lub angielskiego na poziomie min. B2 -wykształcenie min. średnie (kierunek kształcenia: handlowy lub techniczny) -znajomość programów ERP (CDN-XL), CRM (DMS), PAKIET OFFICE. -znajomość technik sprzedaży, negocjacji i zarządzania projektami -umiejętność komunikacji oraz budowania i podtrzymywania długofalowych relacji z klientem Oferujemy: ubezpieczenie grupowe + pracę w prężnie rozwijającej się firmie o rodzinnych tradycjach + możliwość zdobywania wiedzy i umiejętności od profesjonalistów Warunki zatrudnienia: UoP Zainteresowane osoby zapraszam do przesłania swoich dokumentów aplikacyjnych (CV), poprzez link: https://selekt.traffit.com/public/an/U0RvPQ== Kontakt ws. oferty: Paulina tel. 534 742 847, paulina.pfeifer@selekt.info

Dodano 2019.11.20 11:29

0 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt
Przedstawiciel / Menadżer ds. odszkodowań
Przedstawiciel / Menadżer ds. odszkodowań

DAMY PRACĘ! Aktualnie szukamy osób na stanowisko: Przedstawiciel / Menadżer ds. odszkodowań Miejsce pracy: Bielsko-Biała,Żywiec,Cieszyn,Czechowice-Dziedzice,Bytom. Jeżeli potrafisz dotrzeć do osób poszkodowanych w wypadkach i chcesz połączyć to z zarobkowaniem - dołącz do nas! Twoje zadania: ????Docieranie do osób poszkodowanych w wypadkach i oferowanie im pomocy za pośrednictwem naszej Kancelarii. ????Bezpośredni kontakt z klientami kancelarii. ????Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do prowadzenia sprawy. ????Budowa, zarządzanie oraz szkolenie grupy sprzedażowej. ????Dbałość o jakość usług oferowanych przez kancelarię. ????Nie jesteśmy korporacją, dlatego każdy nasz współpracownik może liczyć na indywidualne podejście. Nasze oczekiwania: ????Wysoka kultura osobista, pewność siebie, dobra prezencja i łatwość nawiązywania kontaktów. ????Swobodna obsługa komputera i internetu, ????Chęć aktywnej współpracy i osiągania wysokich wyników. ????Mile widziane doświadczenie w branży odszkodowawczej, finansowej lub ubezpieczeniowej. Oferujemy: ????Wysokie wynagrodzenie uzależnione od osiąganych wyników bez górnego limitu. MOŻLIWOŚĆ UZYSKANIA STAŁEGO WYNAGRODZENIA OD POCZĄTKU WSPÓŁPRACY! ????Najwyższe dopłaty do kosztorysów, w sprawach cesji całe wynagrodzenie wypłacamy z góry!!! ????Duże zarobki od początku współpracy, wysokie prowizje, cotygodniowe rozliczenia, PROWIZJE ZE SPRAW PŁACIMY Z GÓRY! ????Rozwój osobisty, ????Szkolenia oraz wdrożenie do pracy, ????Najwyższe zasądzenia poparte setkami wyroków zadowolonych klientów, ????Bardzo wysokie kwoty ugód. Dodatkowe benefity: ????Wysokie premie za każdą dużą sprawę niezależnie od prowizji i bardzo wysokich zaliczek. ????Za sprawę z roszczeniem powyżej 100.000 zł premia min. 2000 zł. ????Wycieczki dla każdego za pozyskanie określonej liczby spraw. ????Możliwość finansowania samochodu służbowego (samochody do 350.000 zł), dla najlepszych finansowanie leasingu samochodu, kosztów prowadzenia biura. ????Regularne szkolenia merytoryczne i praktyczne. Jeżeli nie masz dużego doświadczenia przeszkolimy Ciebie i będziemy wspierać Twój rozwój. ????Darmowe materiały marketingowe. Więcej informacji w linku: http://bit.ly/pracasolace CV prosimy wysyłać na adres mailowy: m.semik@solace.pl Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)." -- Z poważaniem, Dyrektor Departamentu Prawno-Administracyjnego Marcin Semik

Dodano 2019.04.08 19:12

0 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt
Konsultant Oriflame-praca dodatkowa
Konsultant Oriflame-praca dodatkowa

Dołącz do Oriflame i kupuj 20% taniej już od pierwszego zamówienia! W Oriflame masz różne możliwości: 1. Możesz zamawiać tylko na własne potrzeby z 20% zniżką - bez obowiązku zamawiania co miesiąc czy za określoną kwotę. Oszczędzasz na własnych zakupach! 2. Możesz sprzedawać kosmetyki, rozdając katalogi znajomym i nie tylko. 3. Możesz budować własną grupę konsultantów i otrzymywać za to premię 4-24% od sprzedaży całej grupy. Możesz zbierać zamówienia bezpośrednio od klientów lub promować swój internetowy sklep Oriflame i docierać do osób z całej Polski. Możesz dorobić sobie do pensji, stypendium, kieszonkowego, możesz zdobyć doświadczenie w bezpośrednich kontaktach z klientami. Brak minimalnej kwoty zamówienia, brak kar za nie złożenie zamówienia. Odroczony termin płatności za kosmetyki- 14 dni. Nagrody w programie Witamy o wartości 400 zł . ***Zapisując się u mnie możesz otrzymać wodę toaletową o wartości 89zł. Masz pytania napisz do mnie, prześlę szczegóły- Rejestracja do Klubu Oriflame http://bit.ly/oriflame-rejestracja Informacje- Messenger : Ori-konsultant.pl; WhatsApp tel.606-638-894; biuro@ori-konsultant.pl; http://www.ori-konsultant.pl E-Sklep Oriflame- zakupy bez konieczności rejestracji > http://beautystore.oriflame.pl/334999

Dodano 2018.12.05 23:06

0 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt
Praca dodatkowa - obsługa klienta.
Praca dodatkowa - obsługa klienta.

Praca dodatkowa dla znanej marki na polskim rynku w charakterze Przedstawiciela Internetowego. Oferta: - zdobycie cennego doświadczenia w branży - szkolenie od podstaw - dowolne godziny pracy - dobre zarobki przy niewielkim nakładzie czasu - praca na umowę zlecenie Konieczność: - systematyczność oraz motywacja do samodzielnych działań - zorganizowanie - łatwość poruszania się w środowisku internetowym - posiadanie profili społecznościowych będzie plusem Celem złożenia aplikacji zapraszamy do kontaktu poprzez e-mail: info-kontakt@affiliate.hub.pl lub stronę: https://affiliate-hub.wixsite.com/aplikacja

Dodano 2018.11.02 13:57

0 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt
Agent Ruch S.A
Agent Ruch S.A

Jeżeli myślisz o założeniu działalności gospodarczej lub chcesz rozszerzyć już prowadzoną działalność to jest to OFERTA DLA CIEBIE ! RUCH poszukuje osób przedsiębiorczych, niebojących się nowych wyzwań, zarówno emerytów jak i osób młodych do PROWADZENIA PUNKTU SPRZEDAŻY Zapewniamy: - Punkt z wyposażeniem, towarem i pokrytymi kosztami (czynsz, media) - Wynagrodzenie stałe + premie i prowizje od sprzedaży - Możliwość prowadzenia punktu z kimś z rodziny lub zatrudnianie pracownika do pomocy -Szkolenie przed rozpoczęciem współpracy Wymagamy: - Niekaralność oraz niefigurowanie w KRD -Chęć założenia lub posiadanie własnej działalności - Chęci do pracy - Mile widziane doświadczenie w handlu Jesteś zainteresowany? Aplikuj - skontaktuję się z Tobą !

Dodano 2018.10.11 15:16

0 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt
Doradca Klienta
Doradca Klienta

Nasza firma pomoże sprostać wyzwaniom jakie stawia Państwu jako pracodawcom rynek pracy. Dzięki naszej wieloletniej strategii i doświadczeniu w zakresie HR jesteśmy realnym wsparciem dla wielu firm i organizacji. Jesteśmy najskuteczniejszą firmą na rynku w Polsce pod względem headhuntingu, sposobów dotarcia do kandydatów, badaniu kompetencji i umiejętności wspomagając się wieloma narzędziami z zakresu selekcji i rekrutacji. Dla naszego klienta - lidera branży AGD/IT/RTV w Polsce – poszukujemy pracowników na stanowisko DORADCA KLIENTA. 
Co oferujemy: - Najwyższe zarobki w handlu branży AGD/IT/RTV - Umowę o pracę bez okresu próbnego - Premie i systemy motywacyjne - Bogaty pakiet Benefitów i dofinansowań (Multisport, ubezpieczenie,… ) - Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - Możliwość rozwoju kariery zawodowej - Opieka fundacji firmowej w przypadku potrzeby wsparcia dla Ciebie i Twoich bliskich 
Za co będziesz odpowiedzialny: - Kompleksową obsługę Klienta, doradztwo w zakresie oferowanego sprzętu (wszystkiego Cię nauczymy! :) ) - Realizację celów sprzedażowych Praca idealna dla Ciebie jeśli: - Lubisz handel i kochasz pracę z ludźmi - Angażujesz się w wykonywaną pracę w 100% - Jesteś gotowy sprostać wyzwaniu bycia DORADCĄ KLIENTA w największej sieci handlowej w Polsce branży AGD/IT/RTV - Chcesz dołączyć do najlepszych! :) Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres praca@me.pl. Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych. WYŚLIJ CV NA: praca@me.pl

Dodano 2018.08.20 20:43

0 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt
Sklep spożywczy
Sklep spożywczy

Nowoczesny sklep spożywczy (Żabka). Praca na zmiany. Pełny etat. Młody personel. Bytom Pl Akademicki. Praca - pilne.

Dodano 2018.07.27 14:21

0 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt
Praca od Zaraz dla Każdego !!!
Praca od Zaraz dla Każdego !!!

Poszukujemy ambitnych osób do prostej pracy na komputerze. Obowiązki należące do pracownika to obsługa komputera w stopniu podstawowym oraz odpisywanie na wiadomości od klientów. Wymagania: - Minimum 18 lat - Obsługa komputera w stopniu podstawowym. - Umiejętność poruszania się po internecie. - Motywacja do pracy - Zaangażowanie - Sumienność DOŚWIADCZENIE W BRANŻY NIE JEST WYMAGANE - Uczymy od PODSTAW . Oferujemy: - Około 1700 zł w pierwszym tygodniu pracy - Stały co miesięczny dochód - szkolenia (doświadczenie nie jest Ci potrzebne) - Możliwość pracy z domu - elastyczny grafik. - niezbędne narzędzia do pracy - wysokie wynagrodzenie - pełne wsparcie techniczne Oferowana praca nie polega na wynagrodzeniu wyłącznie prowizyjnym ! Dla najbardziej AKTYWNYCH współpracowników przewidujemy wszelkie BONUSY oraz DODATKI ! Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu przez stronę https://mieczkowski.innowacyjnymarketing.com/ lub Adres email - innowacyjnymarketing@o2.pl

Dodano 2018.07.22 10:16

4000 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt
Kierownik Sklepu - Franczyza
Kierownik Sklepu - Franczyza

Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się w pierwszej dziesiątce polskiego rynku Agencji Pracy. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Współpracujemy z ponad 1000 firmami na terenie całego kraju, dzięki 18 sprawnie funkcjonującym oddziałom. Grupa Progres jest Agencją Zatrudnienia nr 5088. Aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Kierownik Sklepu - Franczyzobiorca Miejsce pracy: Śląsk ( Lokalizacje do wyboru: Bytom, Chorzów, Tychy, Bielsko Biała, Częstochowa, Gliwice, Katowice, Sosnowiec ) Główne obowiązki Franczyzobiorcy: • Pełna odpowiedzialność za zarządzenie sklepem • Prowadzenie sprzedaży oraz zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów • Realizowanie celów sprzedażowych • Budowanie pozytywnych relacji z klientami, współpracownikami i kontrahentami • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i zaopatrzenie sklepu • Budowanie i rozwój zespołu sprzedażowego • Planowanie i nadzór pracy zespołu • Analiza i raportowanie wyników sprzedażowych Od Kandydatów oczekujemy: • Prowadzenia własnej działalności gospodarczej lub gotowości do jej założenia – warunek konieczny • Przedsiębiorczości, komunikatywności oraz terminowości • Gotowości do poniesienia kosztu Franczyzowego oraz wniesienia wkładu własnego • Orientacji na cel i pozytywnego nastawienia do klienta • Zaangażowania i motywacji do pracy • Dobrej znajomości obsługi komputera (w tym: Pakiet Office) • Mile widziane umiejętności w kierowaniu zespołem • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży, handlu lub obsłudze klienta Kandydatom oferujemy: • Cykl szkoleniowy przygotowujący do pracy • Niezbędne narzędzia do pracy • Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premia uzależniona od obrotów sprzedażowych i realizacji celów • W pełni wyposażony i zaopatrzony sklep • Zaplecze marketingowe promujące firmę ( materiały reklamowe, ogólnopolskie kampanie reklamowe, etc.) • Dużą swobodę w działaniu i decyzyjności • Możliwość rekrutacji personelu • Pełne wsparcie ze strony firmy podczas trwania współpracy Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Progres Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą przy al. Grunwaldzkiej 411, 80-309 Gdańsk, e-mail: iod@grupaprogres.pl. (zwana dalej Spółką). Inspektorem Ochrony Danych jest Maria Lothamer (adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: IOD(at)grupaprogres.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w związku z prowadzeniem bieżącej, a po wyrażeniu zgody przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt a, a w zakresie wizerunku – art. 9 ust. 1 pkt. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tych celach, ale w przypadku rekrutacji nie dłużej niż 2 lata. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Spółki, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Spółce na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia oraz podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Każda osoba posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych lub do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych. Wyrażam zgodę na udostępnienie przez Progres Sp. z o.o. sp. k. z siedzibą przy al. Grunwaldzkiej 411, 80-309 Gdańsk, moich danych osobowych zawartych w przesyłanych dokumentach aplikacyjnych, w tym wizerunku, w celu weryfikacji kandydatury pracownika tymczasowego przez Klienta, u którego praca byłaby wykonywana.

Dodano 2018.07.02 13:36

0 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt
konsultant ds. relacji z klientem (osoba z orzeczeniem)
konsultant ds. relacji z klientem (osoba z or...

Opis stanowiska: Udzielanie informacji o produktach firmy; Budowanie dobrych relacji z obecnymi i potencjalnymi Klientami; Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy; Procesowanie i przetwarzanie internetowych wniosków Terminowe wywiązywanie się z obowiązków; Zapewnienie obsługi Klienta na najwyższym poziomie drogą telefoniczną oraz poprzez email. Wymagania: Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i pozytywne nastawienie do Klienta; Dobra znajomość obsługi komputera Zdolność szybkiego przyswajania wiedzy Dyspozycyjność Umiejętność pracy w zespole; Oferujemy: Stabilne warunki pracy w ramach umowy o pracę; Stałe wynagrodzenie; Motywujący system premiowy; Pracę w młodym i dynamicznym zespole; Pozytywną atmosferę pracy. Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ze zm.). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Informujemy, że Administratorem danych jest HR- Assistant z siedzibą w Krakowie przy ul.oś. Piastów 65. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. Dane będą przetwarzane w celu przedstawienia satysfakcjonującej oferty współpracy, w tym będą udostępniane potencjalnym pracodawcom (klientom HR-Assistant) oraz będą przetwarzane w celach kontaktowych wyłącznie w celach rekrutacji na wybrane stanowisko. Powyższe dotyczy również innych danych przekazanych do HR-Assistant drogą elektroniczną, listowną, bądź osobiście podczas umówionych spotkań. Inne operacje na podanych danych osobowych mogą być wykonywane tylko w przypadku wyrażenia odrębnej zgody. Informujemy o prawie do żądania w każdym czasie dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, lub ograniczenia przetwarzania. A także o prawie cofnięcia zgody na przetwarzanie danych przysługującym w każdym czasie. W razie pytań dotyczących zasad prywatności i przetwarzania danych w HR-Assistant prosimy o kontakt pod adresem email:biuro@hr-assistant. pl Rodzaj pracy: Pełny etat, Stała

Dodano 2018.06.04 13:12

0 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt
Starszy Specjalista ds. Marketingu
Starszy Specjalista ds. Marketingu

DPM Sp. z o.o. jest firmą doradztwa personalnego, która od 20 lat wspiera przedsiębiorstwa w rekrutacji pracowników. Razem z naszym Klientem – firma z branży usługowej (IT, finanse), poszukujemy osoby zainteresowanej podjęciem pracy na stanowisku: Starszy Specjalista ds. Marketingu miejsce pracy: Częstochowa Zakres obowiązków: • Tworzenie strategii i planu marketingowego dla istniejących oraz nowych marek i produktów wprowadzanych na rynek • Współpraca z Działem Handlowym w sprawie polityki cenowej i analizie konkurencji • Nadzorowanie realizacji planu marketingowego. • Uczestnictwo w kreacji materiałów reklamowych i nadzorowanie współpracowników w wykonywaniu oraz kreacji materiałów reklamowych • Planowanie, koordynowanie, kontrolę i raportowanie prac w poszczególnych projektach • Kreowanie polityki promocyjnej oraz wykorzystanie działań marketingowych w strategicznym i taktycznym wspomaganiu sprzedaży • Opracowanie kampanii wizerunkowych i promocyjnych oraz ich realizacja, a następnie monitorowanie skuteczności tych działań • Zarządzanie i rozwój serwisów internetowych i mediów społecznościowych • Badanie i analizowanie rynku w celu właściwego wykorzystania możliwości biznesowych • Uczestnictwo w działaniach marketingowych podczas Konferencji, spotkań i akcji plenerowych Wymagania: • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku • Wykształcenie wyższe: zarządzanie i marketing, komunikacja marketingowa, ew. kierunki ekonomiczne + wykształcenie uzupełniające w zakresie marketingu • Wiedza z obszaru marketingu i komunikacji marketingowej • Kompetencje w zakresie koordynacji kilku projektów jednocześnie • Zorientowanie na cel, proaktywna postawa i asertywność • Kreatywność w inicjowaniu i tworzeniu nowych rozwiązań • Zdolność analitycznego myślenia • Prawa jazdy kat. B. Możesz zyskać: • Zatrudnienie na cały etat, w oparciu o umowę o pracę • Możliwość awansu na stanowisko Marketing Managera • Pracę w przyjaznej atmosferze w młodym, dynamicznym zespole • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach organizacji • Samodzielne stanowisko • Pakiet szkoleń wdrożeniowych i rozwojowych Jeżeli rozważasz zmianę pracy, prześlij do nas swoje zgłoszenie, załączając dokument CV ksamela@dpm.com.pl Prosimy o zawarcie w dokumencie CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662). Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. Firma DPM Sp. z o.o. posiada wpis w Krajowym Rejestrze Podmiotów Prowadzących Agencję Zatrudnienia o numerze 2069.

Dodano 2018.05.07 15:27

0 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt
Doradca ubezpieczeniowy
Doradca ubezpieczeniowy

Zatrudnię 2 osoby, które będą pracowały w charakterze doradczym. Stanowisko: Osobisty doradca ubezpieczeniowy Oczekuję współpracy w zakresie 2 - 3h/dziennie. Oferuję: - atrakcyjne wynagrodzenie; - atrakcyjne szkolenia przygotowujące do pracy; - możliwość zdobycia cennego doświadczenia; - wsparcie doświadczonych pracowników; Oczekuję: - wykształcenia wyższego; - mile widziane kierunki to: ekonomia, finanse, prawo, zarządzanie; - pozytywnego nastawienia i chęci do rozwoju osobistego. Wszystkich zainteresowanych proszę o kontakt pod adresem : bytomska.rekrutacja@gmail.com

Dodano 2018.03.28 11:27

0 zł

Do negocjacji Bytom Kontakt